Kixboxning!

Idag har jag haft en bra dag! Hade världens roligaste idrotts lektion och då hade vi kickboxning. Jäklar vad vi kämpade!
Vi körde även styrka i slutet. Efteråt hade vi prov i människors miljöer och det kunde inte gått bättre - alla rätt. Det kändes så fantastiskt bra! Men vi fick bara se frågorna någon minut innan nästa kom. Det var långa svar till frågorna så hann precis skriva klart. Förstår inte vad det skulle vara bra för egentligen...
 
Vi fick iallafall sluta när vi var klara så denna veckan har jag kommit hem tidigt alla dagar. Jag och mamma har varit ute och powerwalkat och ikväll blir det såklart idol. 
jag och Josefin på idrotten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0