SANNINGAR OM MIG

• Det är jätte många länder jag vill åka till
• Jag har alltid haft lätt för att plugga/lära in saker till ett prov
 Att gå på konserter tycker jag är det roligaste man kan göra
• Jag kan gå från att tycka att jag är rätt grym till att hata mig själv på en timme
 Jag tänker otroligt mycket på framtiden och oftast alldeles för mycket
• Jag är som lyckligast när jag umgås med min familj och mina vänner. Jag får såna lyckorus i hela kroppen och bara känner
hur mycket jag älskar mitt liv
• Jag har otroligt lätt för att börja gråta
• Jag har alltid varit en väldigt glad person samtidigt som jag kan bli arg över en liten sak på en sekund, men bara en kort stund efter blir jag glad igen
 På ett sätt vill jag bli vuxen och "börja" leva på riktigt, men det skrämmer skiten ur mig att bara tänka på det
 Jag har ångest över att tiden går så snabbt. Jag hinner inte med längre och det känns riktigt jobbigt. Det känns som om dagarna bara går
och jag inte njuter
bjuder på en 2 år gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0