17:e november 2013

Jag hade en väldigt bra dag går! Först dop för min systerdotter och efter det åkte vi till ett jätte mysigt café för fika. Kvällen spenderade jag med Alice och Sara och det var välbehövligt. Vi tittade på Alice bilder från resan och satt och pratade i timmar. Nu är det redan söndag och det känns inte sådär jätte bra. Men jag är glad. Jag är lycklig, livet är bra och jag har världens finaste människor i mitt liv. ♥
 
Jag har inte direkt några planer för dagen förutom att sticka ut och springa och styrketräna. Ska titta på One Tree Hill med för det har jag inte hunnit innan i veckan så det behövs. Det kommer upp outfitbilder och bilder från dopet senare idag.
jag igår

Kommentarer
Postat av: Marina

Vilken fin header du har. :)

Svar: Åh tack! :)
Linnea Göstasson

2013-11-17 @ 10:22:53
URL: http://marinapalme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0