14:e november 2013

Har gjort mitt sista prov för denna veckan så det känns otroligt skönt. Det känns som det är prov eller test som det heter varje vecka. Men samtidigt känns det mycket lugnare med allt plugg nu än på högstadiet. Det är iallafall mycket slappare dagar, vi får oftast sluta så fort vi är klara med det vi ska göra. Efter provet fick vi sluta idag och jag var hemma lite innan 3. Det var One Tree Hill på tv så jag slog mig ner även fast jag har alla säsonger på dvd, haha. När mamma kom hem så bytte vi om och nu har vi varit ute och powerwalkat. Det suger verkligen att det börjar mörkna klockan 3 redan. Men jag tränar alltid på morgonen när jag är ledig för att slippa mörkret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0