5 SANNINGAR OM MIG

1. Jag kan knappt vänta tills jag får ta körtkort. Jag känner att allt kommer bli mycket roligare då för man kan göra mer spontana saker och sånt älskar jag.
2. Min största dröm är att träffa One Tree Hill castet - Bethany,James,Sophia,Hilarie och Chad. Jag har så mycket jag vill säga till dom. Dom betyder helt otroligt mycket för mig och jag kan inte tacka dom nog för allt.
 3. Jag tror starkt på att allt händer av en anledning, så när det kommer upp något dåligt så tänker jag alltid "everything happens for a reason" för att se det på ett annat sätt. Ett bättre sätt.
4. Jag är väldigt taggad till att börja gymnasiet till hösten. Det ska bli så kul! 
5. Jag längtar tills jag har min egna lägenhet att inreda. Jag älskar vitt, lantligt och gammeldags så det är precis så jag tänker ha den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0