LAST EPISODE...EVER.

Tittat på det sista avsnittet av One Tree Hill. Det var otroligt jobbigt att veta att det aldrig kommer några nya avsnitt av världens mest underbara serie. Jag älskar allt, personerna, kärleken, dramat, lyckan, citaten. Jag har lärt mig så mycket från OTH - om vänskap, förhållanden, att man ska vara sig själv, att man aldrig ska ge upp för för det kommer bli bra igen, att det viktigaste i livet är dom du älskar och dom som älskar dig. Och framför allt vad bra musik är. Jag älskar musiken därifrån. 
Sista avsnittet var verkligen SÅ bra. Älskade när alla sjäng med Gavin Degraw "I don't want to be" 
 
Men min favorit scen från nians säsong är när Haley och Nathan träffas på sjukhuset. Vet inte hur många gånger jag tittat på detta klippet, jag älskar dom.

9x13 - One Tree Hill

9x13 - One Tree Hill
Julians tv serie. Där skol korridoren, Peytons rum och allt var med. Det var så grymt!
 Tumblr_m4zb4ehomu1qgime3o1_500_large
Det var så fint av Julian när han köper huset och Brooke blir "the girl behind the red door" igen.
 Tumblr_m83htfxcqu1qgm8m5o1_500_large

9x13 - One Tree Hill
När Clay och Quinn gifte sig och adopterade Logan.
Haley James Scott! Min idol. Hon kan verkligen sjunga. Jag älskar hennes röst och alla hennes låtar.
 Karen's Cafe. Behöver jag säga mer? Ett sånt ställe skulle jag med vilja ha. 
 Ending-heart-last-lucas-scott-one-tree-hill-favim.com-409421_large
Denna bilden passar perfekt som en sista bild. Så sann text. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0