30 DAYS ONE TREE HILL - DAY 30

Day 30: Something You Really Wanted To Happen On The Show Before It Ended - Att Lucas & Peyton hade flyttat tillbaka till Tree Hill 
Jag önskade hela tiden att Lucas, Peyton och Sawyer skulle flytta tillbaka till Tree Hill och att allt blev perfekt precis som innan. Det var så sorgligt när dom hoppade in i bilen och åkte iväg när säsong 6 slutade. Det var deprimerande. Jag hatar att dom lämnade serien, det var bara inte rätt. Det hade varit så skönt att veta att dom flyttade tillbaka och att allt blev som det ska vara, som det alltid varit. Jag blev väldigt besviken att inte Peyton var med i något avsnitt efter att dom lämnade. Det allra sista avsnittet var fantastiskt men om Lucas och Peyton hade varit med hade det slutat perfekt och oslagbart. Dom är för tusan två av huvudpersonerna och dom skulle vara där. Hela tiden egentligen, i varje avsnitt precis som Nathan, Haley och Brooke.
 
Jag såg att Peyton inte ens var inbjuden till Brookes bröllop. Hela tiden har jag trott att Hilarie inte kunde, men det var inte ens någon som frågade henne. Det gjorde mig så besviken och arg på samma gång. Om dom hade frågat henne hade vi antagligen fått se henne i iallafall ett till avsnitt. Tänk om vi hade fått se dom alla fem ihop iallafall en gång till. Den lyckan hade inte gått att ens beskriva.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0