Ny skola och ny linje

Har inte trivts så bra på den nya skolan som jag trodde att jag skulle göra. Jag antar att det blev för mycket, allt var nytt och jag tycker egentligen inte om så stora förändringar. Jag bara saknar allt då. Men nu har jag bytt till barn & fritid på en skola i byn där jag bor. Börjar redan imorgon och jag hoppas verkligen att det blir bra nu. Jag har haft panik, jag vet inte vad jag vill göra efter studenten längre. Men jag ska ta det lugnt, jag behöver inte veta det än.
 
Var ute på en springrunda när jag kom hem och nu har jag hoppat ut ur duschen. Ska strax äta pannkakor och mysa resten av kvällen. Hihi!
älskar detta citatet, stället mig den frågan varenda gång

Kommentarer
Postat av: mimmi

Ibland måste man gå på sin känsla! Det här kommer också att bli jättebra; skönt att du känner massor med folk på skolan! <3

Svar: Ja, det blev bäst såhär. Mår toppen nu och det känns helt rätt! :) Kramar <3
Linnea Göstasson

2013-08-22 @ 19:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0