Grymma dagar med vänner!

Igår var jag med mina tjejer efter skolan. Vi åt på pizzerian, badade i isabellés badtunna. Där satt vi i flera timmar och bara pratade om allt och åt massa gott. Underbart! Vi hittade på en massa kul, som vanligt när vi är! Haha. Cyklade runt på kvällen när det var mörkt och sådär. 
 
Idag har jag varit inne i stan hela dagen. Tittat på en gymnasieskola och det känns väldigt skönt att jag har bestämt mig för vilken linje och skola. Efteråt mötte jag upp alice och clara, sen gick vi på stan någon timme innan vi tittade på bio. Vi såg bitchkram, den var inte som man hade förväntat sig men den var bra iallafall. Haft två grymma dagar. Tack allihopa! ♥
lite bilder från igår på mig och tjejerna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0