Skolavslutning 2012

Idag har vi haft våran skolavslutning och också min sista dag i 8:an. Känns som jag sa igår HELT SJUKT! Efter sommarlovet börjar jag 9:an. Har iallafall haft en helt underbar skolavslutning med alla mina fina vänner. Vi var i kyrkan där flera 9:or sjöng och fick stipendium. Sen har vi fått våra betyg och bara umgåtts med klassen. Kommer sakna alla i klassen så mycket under lovet, vissa kommer jag ju såklart träffa men andra inte.
Vi har alltid så jäkla kul ihop! Helt klart världens bästa klass. Helt underbara är ni! ♥

jag idag, kommer såklart massor med mer bilder från idag ikväll eller någon annan dag

Kommentarer
Postat av: mimmi

Fin du är!

Svar: Svar till mimmi: Åh tack! :)
Linnea Göstasson

2012-06-15 @ 20:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0