LOVELY FRIDAY

Åhh! Äntligen är skolveckan över och nu har vi inte mer prov & vår sista lektion blev inställd idag så jag kom hem tidigt. Blev väldigt glad kan jag säga! Har pluggat lite spanska för vi håller på med en ganska stor uppgift som måste bli klar till nästa torsdag. Inte mycket kvar på den nu. Sen kom jag och mamma hem för en liten stund sen. Vi var ute på en låååång runda. Powerwalkade och sprang imellanåt. Och det ÖSregnade verkligen, vi var helt dygnsura när vi kom hem, haha. Var faktiskt ganska kul ändå! Herregud, var skönt med en varm dusch när vi kom hem sen.
Ha en fin fredagskväll nu, det ska jag ha ♥

Kommentarer
Postat av: mimmi

Fin bild!

2012-06-02 @ 20:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0