Dans Show

Nu är jag tillbaka här! Har haft fullt upp hela veckan, när jag inte har varit i skolan så har jag dansat till sent på kvällen. Men det är värt det, för vi ha haft så kul! Det var genrep i fredags och igår var den riktiga dans uppvisningen. Magnus carlsson och Thomas pettersson var där också. Alla danserna gick faktiskt riktigt bra och jag var så glad.  Har dansat i så många år men denna showen slog alla, bästa någonsin. ♥
Men i allt detta så har jag även varit i Karlshamn med konfan, kom dit på kvällen efter genrepet och kom hem nästa dag innan uppvisningen började. Vi planerade vår konfirmation där, gick på stan och vid havet plus en hel del annat också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0