Skola

Nu är det bara två dagar kvar av skolan, eller bara och bara men det är inte så mycket kvar av veckan.  Onsdagarna är värst i skolan så det är skönt att den är avklarad nu.  Jag var så trött dom två sista lektionerna, men det gick bra ändå. Jag längtar till helgen, älskar att vara ledig. fast vem gör inte det? Jag har precis tränat lite på so provet som vi har på fredag. Jag kan nästan allt så jag tror det kommer gå jätte bra.  Mamma och jag ska gå ut och gå snart, sen ikväll ska jag,mamma och pappa mysa framför bonde söker fru.
Jag ska försöka göra min blogg lite roligare,ha dagens outfit oftare och sånt. Men jag har inte alltid tid och lust att blogga.

jag idag
systemkameran är urladdad så jag tog med iphonen, det får duga idag

Kommentarer
Postat av: mamma

fin du är <3 kram

2011-09-14 @ 22:23:53
URL: http://linneasannaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0