Stan idag!

Jag ska strax gå ner och göra mig i ordning. Äta frukost och allt sånt. Mamma ska klippa sig vid 11 och när hon gör det åker jag till alisa en stund. Ska bli kul att träffa henne även om det inte blir så jätte länge. När mamma är klar åker vi in till stan. Jag måste komma hem med en vinterjacka så jag hoppas att jag hittar någon. Sen är det alltid massa annat fint som följer med hem. Haha! Ikväll ska jag,sara och alice ha spakväll. Bada bubbelbad,tjejsnack och titta på filmen 'jag saknar dig' Vi har velat se den jätte länge så det är på tiden nu. Jag tror den är super bra. Det komer bli en grym dag och kväll. Vi sover hos alice inatt och så hörs vi när vi hörs.  Ni får ha det så bra, pussar!
alice,sara och jag när vi fotade igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0