Massa snack med sara!

Dagen har bara varit bra idag, inget har varit sådär jobbigt som allt är ibland. På musiken ska vi ha låten Boulevard of broken dreams av Green day. Vi är ett gäng som ska sjunga den och några som ska spela gitarr,piano och olika saker. Det kommer nog bli jätte roligt, vi ska spela upp låten och sånt sen. Vi tittade klart på en jätte bra film på spanskan och dagen har bara varit härlig. Jag var med sara efter skolan och vi har som vanligt hur mycket som helst att prata om, det tar aldrig slut. Så vi har bara myst och suttit lite vid datorn och ätit. Ikväll är det bonde söker fru och efter det Grey's anatomy som gäller! Jag ska bara gosa ner mig i soffan och ha det skönt. Hoppas ni har haft en bra dag och ha en mysig kväll nu, puss på er!

jag och min ängel idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0