En runda in till stan och sen kalas!

Igår åkte jag,mamma och pappa in till stan på morgonen runt halv 12. Vi kikade i butiker och hittade en present till min faster som har fyllt år i veckan, vi ska fira henne idag. När vi varit inne i stan ett par timmar åkte vi till min syster,markus och ellie. Markus har också fyllt år så vi firade honom. Mormor och morfar var också där. Det var kul att träffa dom, vi gosade med ellie och bara pratade. Åt jätte god mat och en jätte god chokladpaj. Det var en super bra dag igår. Vi kom hem vid halv nio och då gick jag,mamma och pappa ut och gick en lång runda. Det var mörkt ute men det var verkligen skönt. Efter rundan blev det tv mys framför pappa på burk. Har den på film så har sett den innan, men den är så bra så jag såg den igen. Igår så jag hade inte tid eller lust till att blogga.
Hoppas ni hade en underbar lördag precis som jag. Kramar i massor!
Jag hade på mig detta igår...
Långärmad beige tröja och shorts från H&M, både tröjan och shortsen är nya (det kommer bätte bild)
skärp från H&M, skor från Din Sko och till det skinnjackan från Olssons


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0