Balders imorgon!

Vi slutade skolan vid kvart över två idag, så jag,isabellé,alisa och tracey gick ner till byn och köpte godis,chips och saker som behövs tills imorgon. Vi är ett gäng tjejer som ska vara hos elaine innan vi ska till balders. Det kommer bli jätte kul och vi är så taggade! Jag längtar tills efter skolan imorgon, vi slutar vid halv två så vi får lång tid på oss att sminka,göra i ordning håret och annat. Jag var hemma vid fyra idag och lite efter så gick jag ut och mötte upp mamma som har jobbat. Sen gick vi en skön lång runda. Nu har jag lite saker att fixa till imorgon, ska packa för jag,isabellé,alisa och tracey ska sova hos elaine efter balders. Jag är nog tillbaka på lördag, ni får ha det jätte bra!

glada tjejer med balders biljetter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0