7:e oktober 2011

Nu är dagen slut och vi har en skön fredags kväll framför oss. Jag fattar inte hur dagarna kan gå såhär snabbt, det var ju nyss fredag och nu är det helg igen. Tiden borde sakta ner lite, men jag älskar såklart helger, det är så skönt! Vi slutade vid halv två idag, jag tog kvart över två bussen för vi fick inte åka med den som gick  tidigare. Blev så arg, gubben är så jäkla sur som kör den tidiga bussen. Jag kom hem vid halv tre iallafall, mamma och jag fikade och sen stack vi ut för att springa. Vi ska ha det mysigt här hemma ikväll såklart, massa gott och idol helt perfekt! Fast jag saknar alice, min bästavän som jag ska vara utan i 17 dagar. Jag har inte varit utan henne så länge i typ hela mitt liv, hon är utomlands. Det var två dagar sen hon åkte och jag saknar henne redan...♥
jag idag, har på mig min nya polotröja ni ska få se en bättre bild

Kommentarer
Postat av: Ida

superfin tröja tjejen! Från gina va?=)

2011-10-08 @ 14:23:44
URL: http://mysquare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0