4:e oktober 2011

Jag kom hem från aerobicen för ett tag sen, jag,alice och sara går alltid ner till byn på tisdagar och äter innan aerobicen. Det är så jäkla kul, vi började på dansen idag och jag tror den kommer bli grym! Innan idag har jag såklart varit i skolan, vi hade nutidsfrågor på morgonen och dagen slutade med elevens val. Jag,isabellé och tracey pluggade inte no som vi borde göra, det blev massa prat,musik och massa bilder istället. Men det är mycket bättre, haha. Varje år i 7:an,8:an och 9:an så har vår skola en grej att man ska gå eller springa en mil. Ganska löjligt egentligen, detta året går jag med tracey och alisa iallafall. Ikväll ska jag och mamma ha en riktig myskväll framför desperate housewives, älskar att det har börjat igen! Nu väntar vi bara på off the map och grey's anatomy, för dom går väl detta året med?


bella och tracey mina finaste tjejer ♥



på elevens val



Kommentarer
Postat av: tracey

älskar dig finis! <3

2011-10-04 @ 21:28:07
Postat av: SANNA

SV: Okej! :) Jag kollar på några gossip girl avsnitt ;) Är allt bra med dig? :)



Kram

2011-10-05 @ 13:11:23
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0