Träffat mina saknade tjejer idag.

Idag åkte jag ganska tidigt till Alisa på morgonen, bara en liten stund efter kom Elaine och Tracey med. Vi gick ner till sjön sen och badade,pratade om allt och hade det hur bra som helst! Isabellé kunde inte vara med idag, så vi saknade henne jätte mycket! men vi ska ses någon dag nu snart. Dagen var iallafall jätte bra med mina tjejer!
Nu ska jag snart gå upp till Alice och sen stannar jag där inatt..det blir mys! ni få ha det bäst, puss!
två bilder från dagen, jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: Tracey

jag tycker du ska lägga upp lite mer bilder sen när du orkar ;) eller så får du skicka några till mig =D

iaf hade vi en sjukt bra dag ! vi ses nästa vecka ;) <3

2011-07-06 @ 22:52:24
URL: http://traceynilsson.blogg.se/
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

gulliga leenden:) allt bra?:)<3

2011-07-07 @ 08:44:02
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0