14 år.

som ni såg i ett inlägg som Alice gjorde till mig idag på morgonen, så fyller jag 14 år idag..riktigt härligt är det att fylla år! jag väcktes vid halv 7 idag på morgonen av att mamma och pappa kom in till mig med varm oboy,macka och såklart presenter! det blev lite tidigt eftersom dom skulle iväg och jobba, men det gjorde inte så mycket, för jag somnade ändå om direkt efter..vad jag fick av dom skriver jag på torsdag, för då kommer släkten hit också! vid 2 kom Alice och Sara till mig med, och firade mig..vi åt kladdkaka och kollade på the last song, den var verkligen lika bra som alla säger att den är..verkligen en sevärd film..bland den bästa jag sett, helt klart! sen har vi ätit pizza med, skrattat,pratat och bara haft kul! tack för dagen mina fina tjejer, ni gjorde den så bra som den bara kunde bli!
hoppas ni med har haft det bra, kramar!



här får ni bilder på det jag fick av Alice och Sara,så himla söta är ni, tack för allt fint jag fick..jag älskar er! ♥

Kommentarer
Postat av: 'ddiana

gullig kudde ! :]

2011-01-05 @ 00:01:27
URL: http://dulcediana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0