grattis min underbara bästa vän!

Linnea.. var ska jag börja? Kan börja med att skriva grattis! Hoppas du får en massa fina presenter av dina föräldrar osv. Lite senare idag kommer ju jag och Sara med paket vi hoppas du kommer gilla dom och sen ska vi ju såklart fira dig en massa! Kommer nog bli super.. men nu till själva oss.. jag har känt dig i snart 13 år, alltså så länge jag levt. Vi har nästan varit varje dag sen dess, utan att överdriva. Det är helt sjukt egentligen! Många människor tröttna på varann men inte vi. Vi är nästan som syskon. Vi umgås nästan med varann varje dag, vi tänker nästan likadant och vi känner varann hur bra som helst. Du är en av dom få personerna som jag skulle offra mitt liv för. Du har verkligen allt en vän ska ha. Du är omtänksam, super snäll, glad och allt det där! Jag skulle kunna sitta här i dagar och skriva om hur bra du är ,hur mycket jag älskar dig och om alla våra minnen..Men det orkar jag inte. Nu ska jag avsluta denna texten med att säga grattis världens bästa vän och jag älskar dig! / din aliceemanuelsson.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0