29:e september 2010.

nu har jag precis kollat på idol, som ni nog redan visste..haha! annars idag så har jag ju varit i skolan, som alla andra dagar..den var helt okej, men den gick hur sakta som helst idag, kändes som om den aldrig skulle ta slut, onsdagar och torsdagar är värst, så sega..jag överlevde iallafall, sara åkte med mig hem, vi bestämde oss för att gå en runda och stanna någonstans och ta lite mysiga höstbilder så det gjorde vi..annars har vi bara spelat lite guitar hero och pratat, tack för dagen..för att du gjorde den så bra! hon åkte hem vid halv 8 ungefär, sen dess har jag pluggat lite på soprovet som är tills imorgon, jag tror jag kan allt nu, får hoppas på det! bloggade ju inte igår,var trött och orkade inte blogga heller så jag skippade det..tidigare idag har jag inte hunnit, som sagt..uppdaterar när jag hinner. har det bra..kramar!

bild på mig från dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0