27:e september 2010.

nu har jag precis kollat klart på idol..jag tycker linda var bäst ikväll, helt klart! så jag håller tummarna för henne nu..jag skulle verkligen vilja åka till stockholm, eller var det är finalerna sänds sen..en gång och kolla på dom i verkligheten, det hade varit hur kul som helst..man kan ju alltid hoppas, men ja som sagt..när jag inte tittat på tv ikväll, så har jag spenderat mest tid framför datorn, spelat lite guitar hero har jag med gjort..men även läst lite faktiskt,läser knappt aldrig förutom i skolan, men sen hittade jag vingklippt ängel har inte kommit så långt än men den är verkligen bra hitills iallafall! så har väll min kväll sätt ut, helt okej..trots att sommaren är slut för länge sen, värmen är borta..så är jag glad ändå, för jag tycker hösten är mysig..man får börja ha mysiga halsdukar, stövlar..mysiga stickade tröjor och allt sånt..alla tvprogram börjar,hösten är bra! jag tycker om alla årstider, på något vis..äsch, nu ska jag fortsätta lyssna på min älskadespotifylista och njuta av alla underbara låtar, har det så bra..kramar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0