snart till urshult.

kom hem för en kvart sen ungefär, så en halvtimme tidigare än vad jag brukar..hade ju elevens val sista timmen idag.. pappa är ändå i tingsryd och jobbar..så jag åkte med han istället för bussen, nu är jag jättehungrig, väntar bara på att mamma ska komma hem, sen ska vi äta..sen ska vi åka till min bror,maria linus och milo..ska bli jättekul! jag tar med min kamera så det kommer upp lite bilder ikväll eller imorgon..bra va? dagen har iallafall varit bra,men nu är jag jättetrött..vi hörs nog när jag kommer hem,
har det så bra..kramar! ♥

har inte så många bilder på milo..så det får bli 1 år gammal bild på mig och linusälsklingen istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0