milos namngivning.

jag kom precis in nu, jag har varit ute och gått en långrunda med mamma, det är hur skönt som helst ute, för en timme sen ungefär var det 20 grader helt sjukt! så det var verkligen skönt att komma ut en runda, annars idag så har jag varit i kurrebo i Urshult, för det var ju Milos namngivning där, kul att träffa alla! (det kommer lite bilder sen fast dom blev inte särkilt bra) iallafall så kom vid dit vid 2, då fikade vi och så..trevlig dag där! vid 5tiden kom jag hem..åt och så, har faktiskt spelat lite guitar hero med, har börjat spela det igen.. nu när det är höst, men det är ju så kul! imorgon ska jag träffa sara, blir nog jättebra! måste bara städa mitt rum med, inte så värst kul, men lika bra att få det gjort..nu har jag inget mer att säga, hoppas ni haft en bra dag.. kramar!

suddig bild men iallafall, jag Linus och min bror idag.  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0