hemma från 3 helt underbara dagar i göteborg.

har inte bloggat på 3 dagar..jag har ju varit i göteborg med min och alice familj, hade ingen lust att ta med mig någon dator heller, så den fick stanna hemma..iallafall så tog jag och  alice ledigt från skolan i fredags vi åkte vid 8 på morgonen till göteborg, vi var framme vid 12 tror jag.. då checkade vi in på hotellet, fick våra rum och så..sen stack vi in till stan gick i massor affärer och så..hittade en hel del faktiskt..kanske visar upp det någon dag..men sen minns jag inte så mycket mer av fredagen, men vi gick väll i stan det mesta skulle jag tro, kul hade vi! i lördags, var vi först i stan lite på förmiddagen..sen vid 3tiden gick vi till liseberg, vårt hotell låg rätt nära liseberg, bra det ju! som sagt, så älskar ju jag verkligen liserbeg, har varit där några gånger innan och det är lika kul varje gång! den bästa karusellen är ju självklart balder..har inte vågat åka den innan, men den är hur härligt som helst ju! där stannade vi till 10 på kvällen och fortsatte att njuta av alla karuseller..gud vad kul det var! nu är det redan söndag igen..vi stannade i göteborg till 2tiden, hann gå in till stan och fika på ett litet mysigt cafée..sen var det bara att sätta sig i bilden med en stor mysigt kudde och åka hem..var så himla trött, så jag sov det mesta..men drygt var det, tog 4 timmar..nu är jag iallafall hemma, men jag hade gärna stannat i göteborg ett bra tag till, dessa 3 dagarna var verkligen hur bra som helst..något att minnas! så tack till er som gjorde dom så jäkla bra! det kommer bilder från göteborg imorgon tror jag, ska be alice skicka några av bilderna, nu ska jag fortsätta lyssna på musik..träna lite på engelskaläxan som jag har tills imorgon, sen ska jag sova..
har det så bra, vi hörs imorgon! ♥

bild på mig från i fredags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0