en varm höstkväll.

kom in för en liten stund sen..efter alice hade åkt hem vid 5-6 ungefär så gick jag en långrunda med mamma..det var jätteskönt ute nu ikväll, kändes som en kall sommarkväll, och en varm höstkväll ungefär, haha! det ösregnade ju hela morgonen, och dagen..så har varit blöt hela dagen, kändes inte så bra eller kul, men vi hoppas på bättre väder imorgon istället! men iallafall så har dagen bara varit bra idag, både i skolan och efter..toppen! imorgon kanske jag träffar min bror,maria linus och milo..inget bestämt, men hoppas kan man göra! hihi..nej, nu har jag inget mer att skriva..har inte hänt så mycket sen jag skrev sist, nu ska jag gå ner och dricka oboy, det finns inget godare..verkligen inget! vi hörs imorgon, så få ni ha en bra kväll..kramar! ♥

jag länkar saras blogg här
..för att hon ville det, hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0