en mysig dag med mina tjejer.

sara och alice åkte hem med mig direkt efter skolan, så jag har inte haft någon tid att blogga innan idag..vi gjorde egentligen inte något särkilt, pratade..pratade och pratade, men vi hade lika kul för det..jag har alltid kul tillsammans med dom! sara åkte hem för sådär en timme sen..alice gick jag nyss med halvvägs, så nu är hon med hemma..mamma och pappa handlar på börjes, stackars dom..för mig finns det inget värre än gå i mataffärer, haha..det är sjukt vad tråkigt och segt det är! men iallafall, så har jag varit på jättebra humör idag även fast skoldagen segade sig fram och verkade inte vilja ta slut! men den var helt okej ändå..tur det finns underbara personer som lyser upp alla dagarna! nu ska jag kolla runt på lite bloggar..sen ska jag snart titta på idol..har längtat sen det slutade igår, så himla bra är det..helt klart mitt favoritprogram! bäst är ju finalen och sen när det börjar på 'riktigt' har det så bra, vi hörs..kram!

några bilder från idag..jag älskar er, ni är bland det viktigaste i mitt liv!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0