en helt vanlig måndag.

kom hem från skolan för lite mer än timme sen nu..brukar alltid vara hur hungrig som helst då, och bara springa in för att äta..men vi hade hemkunskap sista timmen idag och gjorde pizza, så är hur mätt som helst! haha..iallafall så har dagen bara varit bra idag, måndagarna är inte så jobbiga faktiskt..helt okej! bra det ju..tappade min engelskaläxa i skolan, särket när jag sprang till bussen för jag missade nästan den..vi slutade bara nån minut innan bussen körde, jag är så duktigt..nu när jag varit hemma har jag inte hunnit göra något alls, ska försöka träna lite på soläxan..hur tråkigt det än är..fast inte nu, för nu ska jag gå ut en sväng..lägga mig på studsmattan och lyssna på msuik eller något sånt, kanske ta lite bilder? vi får se.
har det så bra, vi hörs nog ikväll igen, kramar! ♥

jag för nån minut sen..misslyckat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0