du gör mina dagar.

jag har inte varit hemma på hela dagen..det är därför jag inte har bloggat alls idag, och igår orkade jag verkligen inte göra det heller..så jag skriver när jag känner för det istället, iallafall efter skolan så gick jag med alisa hem, vi skulle ju på dans vid kvart över 5, ingen mening att åka hem då, så jag var med alisa..vi gjorde faktiskt inte så mycket pratade och skrattade..åt och så, sen tog vi kort (jag lägger upp dom här sen) men det är ingen bra kvalite på dom eftersom dom är tagna med min mobil, men det duger..vid stack till dansen vid kvar över 5 då, eller vi var där då.. vi fick skynda oss när vi skulle gå dit, men vi hann! haha.. först på dansen hade vi charader, haha gud vad kul det var! dog av skratt.. sen dansade vi ju såklart med, kul att dansen har börjat nu igen, för det är hur kul som helst! min dag har verkligen varit super! men nu har jag inte tid att skriva mer, måste springa snabbt ner och kolla på idol..får inte missa något, vi hörs ikväll med bilder, tror jag.. kramar!

alisa,jag älskar dig något obeskrivligt mycket.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0