bokat hotell till göteborg.

jag kom hem från skolan för någon timme sen nu..den var helt okej idag,men den segade sig fram lika mycket som onsdagen gjorde..5 minuter mellan varje lektion..varje med! så jag är ganska trött nu..åt direkt när jag kom hem eftersom jag var så himla hungrig som alltid..tog nyss en varm dusch med..skönt! iallafall så ska sara komma till mig senare ikväll,det blir särket jättebra, vi ska mysa framför idol..prata och så, imorgon är det fredag..äntligen, jag har längtat tills helg sen i måndags, men det brukar ju bli så..men helgen går så himla snabbt, sen är man i skolan igen..känner att jag behöver ett långt lov, det skulle inte vara fel..föresten så skulle ju min familj och alice familj till göteborg i somras, gå på liseberg shoppa och så..men eftersom vi var i köpenhamn så bestämde vi oss för att åka dit nu i september istället, så den 17:e nu nästa fredag, så åker vi dit..bokat hotell och allt nu, så himla skönt..jag älskar verkligen göteborg, och liseberg..det är obeskrivligt, det bästa som uppfunnits!

känner att min blogg blir bara sämre och sämre..har ingenting att skriva om längre, det blir bara vad som har hänt under dagen..det beror ju lite på min dåliga uppdatering med, men jag ska försöka ta mer bilder och lägga upp..göra mer inlägg, försöka..annars får jag helt enkelt bara blogga ibland när jag känner för det.

gammal bild på mig och sara..men den är lika fin för det, du är obeskrivlig.  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0