4:e september.

jag har nyss ätit goda frallor..fikade lite med pappa, märkte att jag var hur hungrig som helst när jag suttit här vid datorn ett tag och kollat runt på bloggar, så bara sprang ner..haha! jag är som jag är..nu är jag iallafall mätt! bra det ju..nu lyssnar jag på bra musik och pratar med annie, hon gör mig glad..jag funderar på att gå ut en runda ikväll, det är ju rättså skönt..men vi får se,eller blir det väll att lägga sig på soffan och slappa, kolla på något bra på tv..men ialalfall så har ju jag varit hos sara hela dagen idag, kom hem vid 6..vi har haft det hur bra som helst, pratat om allt..nej, nu ska jag gå ner och hämta en stor mysig luvtröja, vi hörs..kramar! ♥

bild på mig från dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0