15:e september 2010.

det blev väldigt sent bloggande idag..men jag har inte hunnit med det tidigare, iallafall igår så var ju jag hos min bror..träffade han, maria linus och milo..som vanligt lika kul! lekte och busade med linus, världens goaste unge! sen lilla milo med, han är ju bara 2 månader, men jag myste med han med såklart..världens goaste och finaste brorsbarn, helt klart! sen åkte vi hem runt 7tiden..alice sov hos mig med, så vi kollade på idol, pratade och bara hade kul..så hur bra kväll som helst igår hos min bror och med alice! idag var det ju skolan som det alltid är..kom hem vid 4, alice och sara åkte med mig hem, alice stack hem rätt tidigt hann bara pratade och äta lite, sara och jag gjorde inte så mycket mer heller, men det spelar inte så stor roll, vi har lika kul iallafall..nu har jag inte tid att skriva mer ska kolla på idol..får inte missa något, har det så bra..uppdatera efter idol, kramar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0