du gör mig lycklig.

sabra åkte precis hem från mig nu..tråkigt, för jag saknar henne redan! vi har iallafall haft det hur bra som helst idag,och skolan var väll som vanligt, så helt okej..sabra åkte med mig hem med bussen idag då,vi kom hem vid 4 ungefär..då åt vi och så, sen gick vi ut en runda och tog massa bilder..(dom kommer komma upp här någon dag) vi gjorde egentligen inte så mycket mer än tog bilder,satt lite vid datorn..pratade, och skrattade så mycket så vi knappt kunde andas, haha men det är härligt! nu sitter jag här och lyssna på musik,fast jag ska snart gå ner och kolla på tv, faktiskt! annars har jag inget mer att säga..imorgon är det dans så jag går med alisa hem,vi kanske hörs hos henne eller vid 7-8 tiden på kvällen..hoppas ni har haft en lika bra dag som jag har haft, kramar! ♥

tack för dagen, du är verkligen det allra bästa som finns..du gör mig lycklig syster!



Kommentarer
Postat av: sabra alagic

vi hade sjukt kul älskling!

tack för dagen, jag älskar dig bästaste!

2010-10-13 @ 20:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0