dans.

kom ut från duschen för en stund sen, så nu sitter jag här i min mysiga pyjamas och ska snart dricka oboy och äta scones till det, mumma! som jag skrev igår så är det ju dans på torsdagar,så jag går med alisa hem då..så jag hinner inte blogga tidigare än nu, iallafall så gick dansen bara bra.. det är lika kul varje gång! imorgon är det redan fredag, så himla skönt..jag är så trött på skolan nu, tur att det är höstlov om bara två veckor, annars hade jag verkligen inte orkat..nej, jag vet inte vad jag ska skriva..min blogg blir bara tråkigare och tråkigare, det finns inget kul att skriva om,så nu ska jag gå ner och äta, sen vara duktig och plugga..är det något bra på tv ikväll eller? får kolla upp det..vi hörs, kramar!

jag orkar inte ens prova att ladda upp en bild, för det kommer ändå inte funka, ska försöka fixa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0