grattis världens bästa mamma.

som ni ser på rubriken som fyller min mamma år idag, så stort grattis till henne! idag blev det frukost på sängen, haha..så mysigt! själv köpte jag ett par öronhänge till henne, hon blev glad det var ju tur det! klockan är ju bara halv 10 så det har inte hänt någonting mer idag faktiskt, jag vet inte vad jag ska göra idag heller..ska se vad
Alice och Sara gör, och se om dom kan ses..det är helt sjukt att detta är sista dagen på höstlovet, lovet har gått så snabbt..imorgon är det skola igen och allt är som vanligt, usch..jag orkar inte. jag får börja med att räkna ner veckorna till jullovet och längta dit istället, haha! nu har jag inte så mycket mer att säga,
ni får ha det så bra så hörs vi..kramar!

jag och mamma i Göteborg. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0