9 november 2010.

Nu har jag precis duschat, och Sara åkte hem för bara en liten stund sen..hon kom vid 5tiden, så det blev inte så länge idag men en stund iallafall, vi kollade på ung och bortskämd, vilket program helt sjukt men kul, haha! sen gjorde vi inte så mycket mer, pratade bara och så..nu sitter jag här och pratar med Siri om imorgon och så, det blir kanske att vara med henne, Alice och Sara imorgon.. jag hoppas verkligen det! andra skoldagen idag med, den gick väll bara bra egentligen, rätt slapp dag men ändå inte..hade man sluppit syslöjd så hade allt varit bra, det är sjukt vad tråkigt det är..men den tog slut den med, skönt! vi hörs imorgon, kramar! ♥

det blir en bild på mig och Elaine från skolan idag..du är otroligt bra, gumman!


Kommentarer
Postat av: Micaela

SV: Tack så mycket, gillar din header också! :) Nej, mitt hår är ganska rakt, men använder OBH Nordica Trippeltång :)

2010-11-09 @ 20:13:59
URL: http://micaelabergne.blogg.se/
Postat av: Yohanna

tack för att du ville vara med i min tävling - "dagens blogg". jag har nu utsett vinnaren så gå in på min blogg och se om de blev du :) blev det du så grattulera jag dig och hoppas du får många fina besökare. blev det inte du, får jag önska lycka till i nästa tävling.



peace!

2010-11-10 @ 06:09:24
URL: http://yoyossecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0