midsommarbilder.

eftersom det inte kom någon mer uppdatering igårkväll..
så skriver jag om kvällen nu, sen kommer det lite blder här under,
ja..thomas och anita kom vid 2tiden, tror jag det var..
vid halv 3 kom alice och hennes familj,vi åt först och sånt..
pratade och hade bara kul! senare åt vi ännu mer, haha efterrätt!
glass och jordgubbar, mums' gott eller? det kan man säga..
sen ännu senare så spelade vi kubb,jag,alice,inge och thomas..
mot mamma,carola och anita, haha alice och jag vann inte..
men vi var bäst ändå! iallafall i början..det var kul iallafall!
dom åkte hem vid 12tiden igårkväll, tror jag det var?
något sånt..vid halv1 tiden var jag trött,så jag gick och la mig..
så himla skönt att sova ju! vaknade vid halv 11 idag,utvilad?
nja..sådär, men jag känner mig rätt pigg nu, och glad..

här kommer lite bilder från igårkväll!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0