ut i solen,härligt.

godmorgon!
jag vaknade upp vid 9 idag..sovit ut hela natten,hur skönt som helst! så idag är jag pigg och glad..hihi! har inte åskat eller något..så idag är det fint väder, har ätit frukost ute med mamma och pappa,mysigt! jag ska nog snart ut och sola en stund,bada lite med..sen måste jag packa idag med, för imorgon vid 9tiden skjussar mamma mig till åhus,till alice sommarstuga igen, sen blir det att stanna där,tills mina föräldrar kommer dit med, ja vi får se..alice och jag ska träffa louise och natalie där,det var 1 år sen sist,eller 1 år sen jag träffade louise då.. så jag längtar verkligen..har saknat dom så himla mycket! så det ska bli kul..nej,nu har jag inte tid att sitta inne mer..ska ut, till solen.yes! vi hörs senare, har det bra..kramar!

jag för nån minut sen, bikinin på..och ut i solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0