i båstad med alice.

nu är vi framme i båstad..det tog en jäkla tid att komma hit..när det bara var någon mil kvar till campingen gissa om det inte var världens längsta bilkö? jo men det var ju självklart..alla skulle ju till diggelo, förutom vi kändes det som..så det gick i 10 km folk gick ifatt bilarna, haha.. det tyckte jag var rätt kul, ja, men nu är vi glada för nu är vi äntligen på campingen, skönt det..det är ju inte så fint väder, regnar ibland sen slutar det..stackars dom som är på diggelo i detta vädret, tur att man inte är där..haha! men vi ska snart äta lite ris och kycklig, mums! sen blir det nog att gå in till stan lite senare, mysigt..vi hörs kanske senare ikväll, innan jag och alice går och lägger oss, men bara kanske..annars hörs vi imon, jag ska försöka ta lite bilder och så med..har det bra, kramar! ♥

cambild på mig och alice som vi tog för någon minut sen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0