en mysig kväll med alice.

kom nästan precis in..jag följde med alice halvvägs, för hon skulle gå hem nu..vi har iallafall haft det hur bra som helst ikväll,vi spelade badminton det kallar jag sommar..så himla kul och härligt! ja,sen tröttnade vi på det.. det var så mycket mygg och allt..så vi bestämde oss för att cykla en runda, så det gjorde vi.. det var inte så länge men en stund,sen hem..tog oss ett litet fotbad macka och oboy..haha! ja, sen nu..ska jag vara uppe en timme till eller något sånt sen kryper jag ner under täcket och sover..skönt! kramar! ♥

inte den nyaste bilden på mig och alice precis..men har inte så mycket andra på pappas dator.
alice emma johanna emanuelsson..det finns verkligen ingen som är så som du..ingen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0