minijulafton.

nu har jag gjort mig klar, duschat, bytt om..och sminkat mig, sen har jag också fixat tacos till mig, Alice och Sara som vi ska äta senare ikväll..dom kommer vid 5, eftersom vi ska byta julklappar som vi brukar göra till julen..så ska vi ha vår egen minijulafton idag, titta på film och äta massa godis och annat gott! sen sover dom hos mig, kvällen kommer nog bli jättebra med mina älskade tjejer! innan idag så har Alice varit hos mig en stund, vi pratade mest och spelade vårt älskade mario kart, haha.. det var såklart lika kul som vanligt! jag ska faktiskt gå ner och spela det lite nu, får hitta på något att göra för det är lite mer än 1 timme tills dom kommer..
hoppas ni får en lika bra kväll som jag ska ha, kramar!

en bild på Sara, mig och Alice sen i somras. ♥


Kommentarer
Postat av: Amanda :)

Vilken söt blogg! :)



Jag o mina 2 kompisar brukar göra exakt samma sak, vi hade våran minijulafton förra helgen.. :)

2010-12-22 @ 22:13:24
URL: http://amandaryberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0