tgt's jul show 2010.

Jag har inte bloggat på jätte länge, jag vet det..jag har inte haft något lust alls, verkligen inte alls..sen har jag haft fullt upp hela helgen för den delen också, i fredags var det genrep inför tgts julshow och igår var det jul showen..det var verkligen hur kul som helst! nu är det redan över, det är som vanligt lika tråkigt..men får se fram emot den stora vår showen istället, fast den är i slutet på april, så det är ett bra tag till..men ändå! idag är det söndag, så jag hade kunnat blogga tidigare men jag har helt enkelt inte orkat det..Alice har varit hos mig innan idag, vi kollade på idol som vi missade i fredags eftersom det var genrep, det är så grymt tråkigt att det är över nu, det är ju verkligen världens bästa program! och nu börjar det inte förrens om 1 helt år till, hur ska jag klara mig..haha, iallafall så har jag slagit in julklappar för en stund sen, lite småmysigt tycker jag, så nu ligger det en helt hög med julklappar, härligt att det snart är jullov och julafton! plus att jag snart fyller år också..eller ja det är en månad till och lite mindre..nu ska jag gå ner och dricka oboy och äta scones mums..gud vad gott.
ni få ha det så bra, kramar!

jag och Alice igår på jul showen, (det kommer bilder i veckan när jag fått dom)



Kommentarer
Postat av: malin [fotoblogg]

åh vilken härlig blogg du har :) hoppas du får en bra start på veckan! :]

2010-12-13 @ 14:00:36
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: julia

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

2010-12-13 @ 19:53:05
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: julia

sv ; hihi ok ;) jag mår bara bra, vad gör durå ? ;p

2010-12-14 @ 16:19:46
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0