en vecka kvar sen är jag 14.

idag är det precis en vecka till jag fyller 14 år, riktigt härligt är det! det dåliga är att jag inte vet något jag önskar mig, inte alls..det var nyss julafton med, men jag kommer väll på något antar jag..eller gör jag väll det efter jag fyllt, det brukar vara så..haha! har inte skrivit så mycket på ett tag, men igår var jag i stan..hittade en hel del faktiskt! vad för något får ni kanske se någon gång..på kvällen vid 8 var det bio, så jag Alice och Sara gick på den, änglagård var det..den var ganska bra! men det roligaste av allt var när ljudet gick av..haha! dag är det ju tisdag, och dagen började med att jag och mamma gick ut en runda, senare vid 1tiden kom Sara till mig..vi spelade väll mest super mario bross, vilket spel hur kul som helst! satt lite vid datorn, pratade och skrattade! bra dag helt enkelt..hoppas ni har haft det bra, kramar!

en bild på mig och Sara sen i höstas. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0