en dag på kreativum.

min klass.. 7:C och 6:A var på kreativum idag som jag skrev igår att vi skulle..vi åkte dit direkt på morgonen, när vi kom dit så blev vi indelade i grupper och fick gå runt och göra vad vi ville i 2 timmar eller något sånt, sen var det lunch..efter lunchen skulle vi ha som en lektion och programmera robotar, själv tyckte jag att det var ganska segt..men annars så var det en ganska bra dag ändå, trots att man har varit där några gånger innan..skönt att man slapp hela skoldagen, eftersom torsdagar är den värsta dagen på hela veckan..men imorgon är det fredag igen, och det ser jag verkligen fram emot! nu ska jag gå ner och baka julgodis med min älskade mamma, himla mysigt måste jag säga! och framför allt gott..ni får ha det så bra, kramar!

Här kommer några bilder från idag när vi var på kreativum,dålig bildkvalité förlåt för det!


Jag, Elaine och Alisa. ♥

Jag och Elaine ♥

Jag och Alisa, tack för att du finns min älskade ängel! ♥



Min otroligt fina Elaine! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0