en dag kvar,sen är det jullov.

nu är det bara en dag kvar i skolan, en enda dag..sen är det jullov och vi är tillbaka nästa år, så skönt! skolan har såklart bara varit bra idag, bästa måndagen någonsin eftersom vi inte hade några lektioner, inte någon..fast då kändes det rätt meningslöst att ens vara i skolan, men dagen var bra iallafall! direkt på morgonen var det innebandytunering, själv spelade jag inte så kollade på istället..min klass kom 2:a av 3 lag, men dom kämpade bra ändå! när innebandyn var slut så fick vi håla en bra stund, sen var det någon frågesport..sen lunch, sen kollade vi på film, och till sist var det någon uppvisning i aulan där dom sjöng och så.. vi slutade vid 3 och då gick jag ner till byn och fixade klart mina 4 sista julklappar, så nu har jag köpt till alla jag ska..har det så bra, kramar! ♥


bild på mig sen lördags.



Kommentarer
Postat av: Miriam - Fotoblogg

Fin blogg du har :)

2010-12-20 @ 21:16:50
URL: http://fotomojjet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0