1 december 2010.

Sitter här och lyssnar på musik, och ha bara allmänt tråkigt..innan idag har jag varit i skolan också med, den gick bara bra..efter den åkte jag med Alice hem, vi spelade bara wii fit och pratade men vi hade det lika mysigt ändå! vid 18:40 hade jag utvecklingssamtal..så var bara att åka till Tingsryd då, det gick riktigt bra! skönt det ju..imorgon är det redan torsdag, snart är denna veckan också slut, det är ju helt sjukt vad snabbt allt går..jag har hela helgen planerad! på fredag går jag och Ajla med Annie hem, så ska vi vara där sen sticker vi till balders..det blir nog hur bra som helst..för det har man alltid med er, tjejer! sen sover vi hos Annie till lördag..och på lördag ska jag passa Linus, så blir att åka ut till honom eller kommer han hem till oss..hur bra som helst! sen sista dagen av helgen på söndag ska vi träna tills julshowen, så det var min helg lite kortfattad..helt fullspäckad ju! men den kommer nog bli jättebra, ser fram emot den!
vi hörs väll snart, fast kanske inte på några dagar vi får se..kramar!



Kommentarer
Postat av: Netty♥

allt bra en tråkig och seg kväll som denna?:)

2010-12-02 @ 17:23:15
URL: http://www.nettys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0