upp till alice strax.

kom precis ut från duschen, eller ja för en stund sen..har hunnit med att klä på mig och sånt iallafall, som sagt så sprang ju mamma och jag en morgonrunda på 8 km idag..vilket jag ångrar,vi skulle sprungit på kvällen istället..för jag var inte alls pigg idag, jag orkade inte..orkade inte alls, gah' på hemvägen stannade mamma och jag förbi hos alice, pratade lite och så..om göteborg lite, vi ska nog dit i september istället, jag längtar! det kan ju vara varmt då med, så det hoppas vi..jag ska cykla upp till alice snart igen, skulle bara skriva ett snabbt inlägg först..vi hörs senare,kommer förmodligen upp bilder från igår med,sen lite annat med..kramar! ♥

jag idag på morgonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0