trött,trött och trött.

kom hem för ungefär en timme sen eller något sånt..vaknade av väckarklockan idag, usch..det är nog något av det värsta som finns,att vakna av något..man vill bara somna om igen,men man måste upp,känner att jag verkligen saknar sommarlovet, mer än något annat..mindre än ett 1år kvar till nästa sommarlov, får väll se det så..haha! skolan var iallafall helt okej idag..har haft ont i halsen hela dagen,annars är det okej..tog en alvedon nu när jag kom hem, så får väll hoppas att jag blir lite piggare,senare ska jag börja packa inför korrö, som jag skrev igår ska vi åka dit med min klass och 7c imon, det blir särket bra..sen ska jag kolla på fångarna på forttet ikväll med, riktigt bra program! väntar och väntar på att blogglaget ska vara med,får hoppas att dom är med ikväll! hihi..som sagt så är jag helt slut..trött på att komma hem vid 4 varje dag,man hinner ju inte göra något sen är det kväll..lite tråkigt,nej nu ska jag krypa ner i soffan med en stor filt..se om vi har någon choklad och sen kolla efter om det är något bra på tv..låter bra va? det tycker jag..
vi hörs ikväll kanske, kram! ♥

det går inte att ladda upp bilder heller..får hoppas att det funkar ikväll.


Kommentarer
Postat av: Anonym

blogglaget är med i nästa säsong av fångarna på fortet :)

2010-08-30 @ 19:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0